Subject: 2024.09.09 ; Nr. 2.3.N/2024-4713 (On dissemination of the Project Management Agreement)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 11:50:38 +0300

Labdien,

Pielikumā nosūtam dokumentu parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un 
laika zīmogu.

Dokumenta datums; reģistrācijas numurs –2024.09.09 ; Nr. 2.3.N/2024-4713

Lai pārbaudītu drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu,

nepieciešamības gadījumā izmantojiet eParaksts mājaslapu:

 <https://www.eparaksts.lv/lv/> https://www.eparaksts.lv/lv/

Dear sirs,

Hereby we send you document signed electronically with a qualified 
electronic signature and a time stamp.

Date; Ref No.: 2024.09.09 ; Nr. 2.3.N/2024-4713

In order to validate the qualified electronic signature and a time stamp,

you are welcome to use eParaksts web page:

 <https://www.eparaksts.lv/en/> https://www.eparaksts.lv/en/

---

Ar cieņu / With kind regards

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “EIROPAS DZELZCEĻA LĪNIJAS”

Ģenerāļa Radziņa krastmala 9, Rīga, LV - 1050

Tālrunis : + 371 288 044 68

E-pasts:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.edzl.lv/> www.edzl.lv

Šī elektroniskā saziņa, tās faili vai pielikumi satur konfidenciālu 
informāciju, to aizsargā autortiesības vai citas piemērojamas intelektuālā 
īpašuma tiesības. Visu informāciju, kas iekļauta šajā elektroniskajā saziņā, 
var izmantot tikai un vienīgi tā persona vai organizācija, kam tā adresēta.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.